Πληροφορίες για το webinar:

Τα στοιχεία των πελατών μας είναι το πιο ΠΟΛΥΤΙΜΟ επιχειρηματικό περιουσιακό στοιχείο μας. Με αυτά μπορούμε να κατηγοριοποιήσουμε τους πελάτες μας, να στοχεύσουμε συγκεκριμένα μηνύματα, να τους προσφωνήσουμε με το όνομά τους, να τους τροφοδοτήσουμε με πληροφορίες που ενδιαφέρουν μόνο αυτούς, να εφαρμόσουμε επιτυχημένη Inbound στρατηγική στο Internet Marketing και πολλά άλλα. Όμως για όλα αυτά πρέπει να τηρούνται οι ισχύουσες νομικές διατάξεις που στοχεύουν κυρίως στην προστασία του καταναλωτή/πελάτη και στην αύξηση της εμπιστοσύνης του προς την επιχείρησή μας.

Από το νέο έτος θα ισχύσει ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (Κανονισμός 2016/679 – GDPR) και θα καταργηθεί η ισχύουσα Οδηγία (Οδηγία 95/46/ΕΚ), καθώς και η ελληνική νομοθεσία για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (Νόμος 2472/1997). Έτσι καθιερώνεται ένα ενιαίο νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εισάγονται αυστηρότεροι κανόνες για την προστασία των δεδομένων και των πολιτών της. Μέχρι το Μάϊο του 2018 όλες οι επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να έχουν συμμορφωθεί με τις νέες ρυθμίσεις, σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουν με πρόστιμα, ύψους μέχρι 4% του τζίρου τους ή 20 εκατομμυρίων ευρώ. Εσείς έχετε ενημερωθεί για το τί πρέπει να προσέξετε;

Απευθύνεται:

Σε Ιδιοκτήτες και Μάνατζερς Μικρών/Μεσαίων Επιχειρήσεων, Ελεύθερους Επαγγελματίες & φοιτητές.

Μέσα απ' αυτό το webinar θα γνωρίσετε:

Α' Μέρος - Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ

  • Η αξία των δεδομένων (data) για τις ενέργειες μάρκετινγκ μιας επιχείρησης
  • Ανάλυση Πελατολογίου
  • Aποτελεσματική τμηματοποίηση και στόχευση πελατών (Segmentation & Targeting)
  • Συμπεριφορική τμηματοποίηση πελατών
  • Προτάσεις για προσωποιημένο μάρκετινγκ

Β' Μέρος - Στέλλα Γαμβρέλλη, Δικηγόρος

  • Τι είναι τα προσωπικά δεδομένα και γιατί αφορά την επιχείρησή σας η προστασία τους
  • Τι προβλέπει ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τι αλλάζει για τις επιχειρήσεις
  • Τι σχετικές υποχρεώσεις προβλέπει η νομοθεσία για τις επιχειρήσεις και ποιο είναι το κόστος της μη συμμόρφωσης σε αυτή
  • Τι ισχύει για την αποστολή email και sms και τη χρήση cookies
  • Ti προσέχουμε στην εταιρική ιστοσελίδα και στο Facebook Fan Page
  • Τι χρειάζεται να κάνει η επιχείρησή σας, ώστε να διασφαλισθεί

Η ύλη αφορά κυρίως ΜΜ Επιχειρήσεις και ΟΧΙ μεγαλύτερες επιχειρήσεις όπου χρειάζονται εξειδικευμένη προσέγγιση.

Μεθοδολογία:

Με τη λήξη του webinar θα έχετε δημιουργήσει, με τη βοήθεια των εισηγητών, ένα πλάνο δράσης για να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά και με ασφάλεια τα στοιχεία των πελάτων σας ως εργαλείο μάρκετινγκ για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Διάρκεια και κόστος

Διάρκεια: 120 λεπτά
Κόστος συμμετοχής ανά άτομο: 70 ευρώ

Early Booking Offer μέχρι 18/11, -33%: 47 ευρώ

(οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24%)

Πότε γίνεται;

Το webinar θα πραγματοποιηθεί LIVE την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017, 20.30-22.30.

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να παρακολουθήσουν το webinar, on demand (δηλάδη μαγνητοσκοπημένο) για ακόμα 15 μέρες μετά την διοργάνωση. 

Εισηγητές Webinar

Themis Sarantaenas crop                                Stella Gamvrelli

Θέμης Σαρανταένας                     Στέλλα Γαμβρέλλη **
Σύμβουλος Μάρκετινγκ                  Δικηγόρος

Βιογραφικά Εισηγητών

Θέμης Σαρανταένας. Δείτε το Βιογραφικό του εδώ.

**Η Στέλλα Γαμβρέλλη είναι Δικηγόρος στον Άρειο Πάγο και το Συμβούλιο της Επικρατείας, με ενασχόληση ιδίως με υποθέσεις αστικού, εμπορικού και διοικητικού δικαίου, δικαστηριακή και συμβουλευτική πρακτική, ως νομικός σύμβουλος εταιρειών, σωματείων, μη κερδοσκοπικών οργανισμών και κοινωνικών επιχειρήσεων. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές στη Γερμανία στο ευρωπαϊκό δίκαιο (LL.M. Eur.) εστιάζουν στο δίκαιο της προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου, των Μ.Μ.Ε. και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων και στην Ελλάδα στο δημόσιο δίκαιο (Μ.Δ.Ε.) και ειδικότερα στο δίκαιο της υγείας και το δίκαιο της κοινωνίας της πληροφορίας. Είναι Διαμεσολαβήτρια, πιστοποιημένη από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Συντονίστρια δημοσίων και ιδιωτικών Διαλόγων, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, πιστοποιημένη από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. και Executive, Team & Leadership coach, πιστοποιημένη ως Associate Certified Coach (A.C.C.) από την Παγκόσμια Ομοσπονδία International Coaching Federation (I.C.F).

Δείτε τις αξιολογήσεις των Webinars από τους συμμετέχοντες

 ** Τα θέματα που αναπτύχθηκαν στο webinar ήταν:

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ webinar

**Ο εισηγητής:

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ webinar

**Το webinar ανταποκρίθηκε στους στόχους μου;

Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ webinar

 

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules