Συνέντευξη του συμβούλου μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα στην εκπομπή του Δημήτρη Γιατζόγλου στα Παραπολιτικά FM 90.1 την Δευτέρα 15 Μαϊου 2017, για το μάρκετινγκ και την επιχειρηματικότητα 01.00-02.00, σε χαλαρούς ρυθμούς!

Parapolitika

 

Υπάρχει μία λεπτή γραμμή για το σημείο που τελειώνει το μάρκετινγκ και ξεκινάει η πώληση. Αυτό το σημείο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που για ευνόητους λόγους δεν μπορούν να αναλυθούν στο παρόν άρθρο. Εκείνο όμως το οποίο είναι απολύτως ξεκάθαρο και σαφές, είναι πως το μάρκετινγκ και όλα τα παρελκόμενά του (ενέργειες, προσφορές, δωρεάν παροχές κτλ), πρέπει να υπηρετούν, να οδηγούν και να επιτυγχάνουν το λόγο της υλοποίησής τους. Την τελική πώληση! Εσείς το έχετε καταφέρει αυτό για την επιχείρησή σας ή απλά για εσάς ο όρος "περιεχόμενο" (Content Marketing), περιορίζεται στην απλή μηνιαία αποστολή κάποιων newsletters που δε βρίσκουν ανταπόκριση;

Μαρκετινγκ και Πωλήσεις

O σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε το workshop με θέμα "3 τεχνικές για να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές, τους συναδέλφους και τους συνεργάτες σου!" στα πλαίσια του Money Show, στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 19 Μαϊου 2017 18.00-20.00 στην αίθουσα BOARDROOM.

Προσοχή: Το workshop πραγματοποιήθηκε με ΔΩΡΕΑΝ είσοδο και μόνο με 40 συμμετέχοντες

Personal Branding Money Show

Αφιέρωμα συνέντευξη στον Θέμη Σαρανταένα στο περιοδικό Capital Today στο τεύχος Μαϊου 2017.

Capital Today May 2017 final

 

Τελευταία Σχόλια

  • Andreas Katsikas Καταπληκτικό άρθρο, αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι… Συντάχθηκε από Andreas Katsikas
  • Georgios Αν όμως η κατάσταση στην Κύπρο εμποδίζει κάπως την απόφαση; Συντάχθηκε από Georgios
  • Michael R Virardi Very well written article with some very precious advice for… Συντάχθηκε από Michael R Virardi

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules