Πελάτης. Βαριά λέξη, για κάθε επιχείρηση. Έχει τις ρίζες της στο ρήμα πελάζω (φέρνω κάποιον κοντά, συναναστρέφομαι) και αυτονόητη επιδίωξη κάθε επιχειρηματία είναι μέσα από αυτή τη συναναστροφή να επέλθει η πώληση. Όταν όμως αυτή δεν επιτυγχάνεται τότε πρέπει να αναζητήσουμε και τις ρίζες της αποτυχίας, όχι βέβαια σαν λέξη αλλά σαν αποτέλεσμα. Ας δούμε λοιπόν αρχικά μήπως η αποτυχία είναι αποτέλεσμα του ίδιου του πωλητή ο οποίος υπέπεσε σε ένα ή και περισσότερα από τα 4 συνηθισμένα λάθη τα οποία μπορούν να βραχυκυκλώσουν την επαφή του με τον πελάτη!

Τεχνικές επικοινωνίας με πελάτες

Την πατρότητα της φράσης μπορεί να τη διεκδικούν αρκετοί διάσημοι μεγαλοεπιχειρηματίες του παρελθόντος (Marshall Field, Harry Gordon Selfridge κτλ) αλλά τις συνέπειές της, τις βίωσαν και τις βιώνουν καθημερινά, εκατομμύρια επιχειρήσεις. Επιχειρήσεις που καλούνται να διαχειριστούν τους πελάτες τους ισορροπώντας ανάμεσα στο να κάνουν σωστά τη δουλειά τους με τον τρόπο που ξέρουν καλύτερα ή να ανταποκριθούν σε παράλογες πολλές φορές απαιτήσεις, ρίχνοντας αρκετό νερό στο «επαγγελματικό τους κρασί». Τελικά με τους πελάτες μας πρέπει να είμαστε straight ή on the rocks;

clientno

 

Προσφορές, οφέλη, δώρα και παροχές είναι λίγα από τα μέσα που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σαν οχήματα επικοινωνίας αλλά και δέλεαρ, για τα προγράμματα επιβράβευσης των πελατών τους. Στόχος όχι μόνο η ενίσχυση της πιστότητας των ήδη πελατών τους αλλά ταυτόχρονα και η προσέλκυση ενός απολύτως νέου πελατολογίου που επιθυμεί να γίνει μέρος όλων εκείνων των προνομίων που επιθυμείτε να του προσφέρετε. Αν λοιπόν σκοπεύετε να αξιοποιήσετε τη δυναμική που έχει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της επιχείρησής σας, διαβάστε 3 βασικά στοιχεία που πρέπει να εμπεριέχει η ενέργεια μάρκετινγκ που ετοιμάζετε!

προγραμμα ανταμοιβής Θέμης Σαρανταένας

Ο δείκτης νοημοσύνης ενός επιχειρηματία δε σημαίνει κατ' ανάγκη πως συμβαδίζει με το δείκτη επιτυχίας της επιχείρησής του αλλά και του ιδίου. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που μας αποδεικνύουν πως έξυπνοι άνθρωποι κάνουν μικρά αλλά και μεγάλα λάθη που άλλοτε είναι στιγμιαία (λάθος αποφάσεις) και άλλοτε συνεχή και επαναλαμβανόμενα. Αυτά είναι και τα χειρότερα, καθώς η ρίζα του κακού προέρχεται από την αντίληψη και την προσωπικότητα του ίδιου του επιχειρηματία. Δύσκολο να αλλάξει κάποιος, αλλά αν το πετύχει, πέτυχε!

Επιχειρηματικά Λάθη

 

Τελευταία Σχόλια

  • Ανδρέας Μπαρδουτσος Fisico... level up...!!! Συντάχθηκε από Ανδρέας Μπαρδουτσος
  • Andreas Katsikas Καταπληκτικό άρθρο, αυτό που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι… Συντάχθηκε από Andreas Katsikas
  • Georgios Αν όμως η κατάσταση στην Κύπρο εμποδίζει κάπως την απόφαση; Συντάχθηκε από Georgios

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules