Έχετε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών;
Η παροχή υπηρεσιών χρειάζεται και την Κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ!

(SPA, Γυμναστήρια, Μικρά Ξενοδοχεία, Καθαριστήρια, Τουριστικά, Αθλητικά Κέντρα, Φροντιστήρια, Σχολές Οδηγών,
Κομμωτήρια, Ιατρικά Εργαστήρια, Medical Marketing,κ.ά.)

Με την εμπειρία μου στο marketing των υπηρεσιών μικρών επιχειρήσεων, μπορούμε να συζητήσουμε:

  1. ανάλυση της αγοράς & του ανταγωνισμού με σημείο αναφοράς την επιχείρησή σας (Προσδοκία Εμπειρίας) - External Analysis
  2. ανάλυση της υπηρεσίας σας, το σημείο πώλησης & πώς εκλαμβάνει ο πελάτης την υπηρεσία που προσφέρετε; (Επιβεβαίωση Εμπειρίας) - Internal Analysis
  3. έρευνα ικανοποιήσης πελατών (Ανάμνηση Εμπειρίας) - Research /Internal Analysis
  4. συγκεκριμένες υποστηρικτικές προτάσεις για τα 3 βήματα (Προσδοκία- Επιβεβαίωση- Ανάμνηση) - SWOT Analysis & Strategy
  5. συγκεκριμένες υποστηρικτικές προτάσεις για τα 3 βήματα (Προσδοκία- Επιβεβαίωση- Ανάμνηση) & υλοποίηση των προτάσεων με δική μου επιμέλεια - SWOT Analysis, Strategy, Implementation & Follow up
  6. εκπαίδευση προσωπικού (δείτε εδώ τη θεματολογία των σεμιναρίων)

"Είναι σημαντικό να υπάρχει στρατηγική μάρκετινγκ για να δημιουργείτε πάντα αξιομνημόνευτες εμπειρίες στους καταναλωτές σας."

Πως λειτουργεί ο Καταναλωτής;

Όταν ακούσει για την επιχείρηση που προσφέρει μία υπηρεσία δημιουργεί μια προσδοκία εμπειρίας. Δηλαδή, αρχίζει και φαντάζεται πώς θα απολαύσει την υπηρεσία και τι, θα αποκομίσει.
Με την επίσκεψή του στην επιχείρηση και αφού λάβει την υπηρεσία που επιθυμεί, κάνει επιβεβαίωση της εμπειρίας του. Μπορεί να μείνει ικανοποιημένος ή να δυσαρεστηθεί.
Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί την ίδια υπηρεσία θα κάνει ανάμνηση της εμπειρίας που έζησε στην επιχείρηση. Αν η ανάμνηση είναι θετική, τότε έχουμε κερδίσει μια ακόμα πώληση.

Eιδικός χειρισμός

Οι Υπηρεσίες χρειάζονται ειδικό χειρισμό γιατί:
  • είναι άυλες
  • είναι απόλυτα συνδεδεμένες με τον ανθρώπινο παράγοντα (τον υπάλληλό μας)
  • παράγονται και καταναλώνονται αμέσως 
  • είναι δύσκολες γιατι ο καταναλώτης συμμετέχει στην διαμόρφωσή τους

Μήπως σας απασχολούν;

  • Η εμπλοκή του καταναλωτή στη διαμόρφωση της υπηρεσίας γίνεται σωστά;
  • Πώς μπορώ να την βελτιώσω ακόμα περισσότερο;
  • Ο τρόπος που προσφέρω την υπηρεσία μου ειναι ο κατάλληλος;
  • Απευθύνομαι στους κατάλληλους πελάτες;
  • διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό;
  • μπορεί να εμπλουτιστεί και  πώς;
  • πρέπει να εκσυχρονιστει;
  • Ο χώρος που προσφέρω την υπηρεσία μου ειναι ο κατάλληλος;
  • Συμβάλλει στην δημιουργία αξιομνημόνευτης εμπειρίας;
  • Επικοινωνώ σωστά τη δουλειά μου;
  • Έχω αρκετούς νέους πελάτες;
  • είναι οι τιμές σωστές;
  • επιβραβεύω τους πελάτες μου;
  • κερδίζω αρκετά;
  • Έχω το κατάλληλο προσωπικό;
  • Είναι σωστά εκπαιδευμένο;
  • Προσεγγίζει σωστά τους πελάτες μου;
  • Πώς θα πετύχω να κάνω επιτυχημένες προσλήψεις;

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules