"Do what you do so well that they want to see it again and bring their friends." (Κάντε αυτό που κάνετε ΤΟΣΟ καλά ώστε να θέλουν να το δουν ξανά και να φέρουν και τους φίλους τους) Walt Disney

Πληροφορίες για το Εργαστήριο:

Μέσα από το Εργαστήριο θα αναλύσουμε πως μπορεί ο Ιδιοκτήτης μιας Μικρής / Μεσαίας Επιχείρησης & ο Ελεύθερος Επαγγελματίας να βελτιώσει τις τεχνικές αντιμετώπισης του πελάτη του με στόχο την απόλυτη ικανοποίησή του. Ο πελάτης θα έρθει στην επιχείρηση με το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις μπορούν να του πωλήσουν το προϊόν, η εξυπηρέτησή του όμως είναι αυτό που θα αποτυπωθεί στην μνήμη του! 

Απευθύνεται:

Σε όποιον έρχεται σε επαφή με πελάτες και συμμετέχει στη διαδικασία της πώλησης: σε Ιδιοκτήτες, Μάνατζερς Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων & σε υπαλλήλους επιχειρήσεων. Ακόμα το εργαστήριο είναι πολύ χρήσιμο για τους Ελεύθερους Επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους και πωλούν τις υπηρεσίες τους.

Μέσα απ' αυτό το εργαστήριο Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής θα γνωρίσετε:

1. τις Βασικές Αρχές της Εξυπηρέτησης των πελατών
Ποιοι οι διαφορετικοί τύποι εξυπηρέτησης των πελατών; Τι θέλουν οι πελάτες; Πως μπορούμε να τους ικανοποιήσουμε; 

2. τις Τεχνικές Ερωτήσεων
Πως ενθαρρύνουμε τον πελάτη να μας δώσει περισσότερες πληροφορίες για τις ανάγκες του; Πως θέτουμε ερωτήσεις ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας; 

3. την έννοια της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Πως δείχνουμε πως καταλαβαίνουμε τον πελάτη; Πως τον κάνουμε να μας εμπιστευτεί; 

4. τις Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών για
Θυμωμένους Πελάτες * Πελάτες που μιλούν προσβλητικά * Πελάτες που δεν πληρώνουν με συνέπεια * Απαιτητικούς Πελάτες * Πελάτες που αναγκάζονται να περιμένουν ώρα στην ουρά να εξυπηρετηθούν

5. τη Διαχείριση παραπόνων 
Θα παρουσιαστούν οι τεχνικές να αντιμετωπίζονται τα παράπονα. Μπορώ πάντα να περνάω το μήνυμά μου με επιτυχία; Και αν ναι, πως;

Μεθοδολογία:

Στο Εργαστήριο θα προβληθούν εκπαιδευτικά video, θα γίνουν πρακτικές ασκήσεις και role playing games (διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια) με στόχο την εξάσκηση των συμμετεχόντων στη θεωρία. Θα δοθούν σημειώσεις και βεβαιώσεις συμμετοχής.

Το 1ο Εργαστήριο Σύγχρονες Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών διεξήχθει την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014 στο Μαρούσι (Αθήνα).Το 2ο Εργαστήριο Σύγχρονες Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών διεξήχθει στην Λευκωσία την Τρίτη 13 Μαϊου 2014.

Εισηγητής Σεμιναρίων

Themis Sarantaenas Θέμης Σαρανταένας Σύμβουλος Μάρκετινγκ

 

Θέμης Σαρανταένας
Σύμβουλος Μάρκετινγκ με 16ετή εμπειρία
σε μικρές & μεγάλες επιχειρήσεις, συγγραφέας,
παρουσιαστής τηλεοπτικής εκπομπής
μάρκετινγκ στο οικονομικό κανάλι SBC TV

 

Διάρκεια και κόστος

Διάρκεια: 4,5 ώρες με 2 διαλείμματα
Κόστος συμμετοχής ανά άτομο: 120 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει Φ.Π.Α. 23%)

Πού και Πότε γίνεται;

Η ημερομηνία διεξαγωγής του Εργαστηρίου στην Αθήνα θα ανακοινωθεί σύντομα.

Τα εργαστήρια Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής διοργανώνονται μόλις συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων (6) για να υπάρχει επαρκής διάδραση και για μέγιστα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Φροντίζουμε να συμμετέχουν επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους για να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων και ιδεών. Τα εργαστήρια που παρέχουμε δεν στοχεύουν σε μαζική εκπαίδευση αλλά σε εκατομικευμένη ανάλογα στις ανάγκες των συμμετεχόντων, γι αυτό και ο αριθμός των συμμετεχόντων πρέπει να παραμένει μικρός.

Διαβάστε τους όρους συμμετοχής στα Εργαστήρια Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής εδώ.

Χάρτης

Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών - Φόρμα Ενδιαφέροντος για την επόμενη διεξαγωγή στην Αθήνα

Δήλωση Συμμετοχής στο Εργαστήριο

*  Επώνυμο:
*  Όνομα:
*  Διεύθυνση Email:
*  Τηλέφωνο:
 

Δείτε Φωτογραφίες από Σεμινάρια

Δείτε Video από τα Σεμινάρια και σχόλια συμμετεχόντων

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules