Start Up > Βάλτε τις σωστές βάσεις στη Καινούρια Επιχείρησή σας
Οι ωραίες ιδέες χρειάζονται τη σωστή υλοποίηση για να γίνουν βιώσιμες & κερδοφόρες

Η συμβουλευτική μάρκετινγκ κατά το ξεκίνημα μιας επιχείρησης είναι απαραίτητη καθώς η στρατηγική μάρκετιγκ είναι όλα όσα χρειάζονται ώστε το προϊόν ή η υπηρεσία σας να φτάσει στα χέρια των μελλοντικών σας πελατών. Ο σκοπός δεν είναι απλά να φτάσει στα χέρια τους αλλά να γίνουν πιστοί σας πελάτες.

Με την εμπειρία μου σε λανσαρίσματα πανελλαδικής εμβέλειας σε μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα, μπορούμε να συζητήσουμε για την καλύτερη και πιο προσοδοφόρα υλοποίηση της ιδέας σας συνολικά (συγγραφή Business Plan) ή σε 5 επίπεδα:

  1. ανάλυση αγοράς & ανταγωνισμού - External Analysis
  2. ανάλυση του προϊόντος/υπηρεσίας σας & το σημείο πώλησης - Internal Analysis
  3. συγκεκριμένες προτάσεις για το λανσάρισμα της επιχείρησής σας / Στρατηγικός Σχεδιασμός - SWOT Analysis & Strategy
  4. συγκεκριμένες προτάσεις για το λανσάρισμα της επιχείρησής σας & η υλοποίηση των προτάσεων με δική μου επιμέλεια - SWOT Analysis, Strategy, Implementation & Follow up
  5. εκπαίδευση προσωπικού (δείτε τη θεματολογία των σεμιναρίων)


Ορισμένα θέματα που απασχολούν πολλούς νέους επιχειρηματίες και μπορούμε να τα δούμε αναλυτικά μαζί είναι:

Πρίν την έναρξη

Προϊόν / Υπηρεσία

  • η συσκευασία
  • τι το κάνει να διαφέρει απο τον ανταγωνισμό ( ανταγωνιστικό πλεονέκτημα)
  • η δυνατότητα αυτό να διαφοροποιηθεί στο μέλλον ώστε να εξελιχθεί

Τιμές

  • το σωστό χτίσιμο της τιμολογιακής πολιτικής
    (βάσει του κόστους, του είδους, του ανταγωνισμού και της κοινωνικοοικονομικής κατάστασης)

Σημείο Πώλησης

  • πώς θα γίνει λειτουργικός ο χώρος;
  • πώς θα μείνει ο πελάτης περισσότερο στα ράφια ;
  • πώς θα γίνει η εμπειρία του πελάτη μας αξιομνημόνευτη όταν μας επισκεφθεί;
  • η επιλογή του προσωπικού & μέθοδος πώλησης
  • εκπαίδευση προσωπικού

Επικοινωνία

  • οι δημόσιες σχέσεις με την τοπική κοινωνία
  • επικοινωνία της νέας επιχείρησης
  • εταιρική ταυτότητα
  • διαφήμιση

Μετά την έναρξη

  • διατήρηση πελατείας
  • παροχή νέων προϊόντων/υπηρεσιών για διατήρηση ενδιαφέροντος πελατών
  • συνεχής εκπαίδευση προσωπικού
  • έρευνες ικανοποίησης πελατών
  • διατήρηση και αύξηση τζίρου
  • επέκταση επιχείρησης

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules