Πόσο σωστά επιλέγετε τους πελάτες που στοχεύετε να κατακτήσετε;

Πόσο μπορείτε να ανταποκριθείτε σε μια συγκεκριμένη, ξεκάθαρη & σημαντική ανάγκη τους, εσείς περισσότερο (ή/και πριν) από τον ανταγωνισμό σας;

Πώς μπορείτε να ξεπεράσετε τα εμπόδια που δεν τους αφήνουν να αντιμετωπίσουν την επιχείρησή σας όπως εσείς θέλετε;

Βρείτε τις απαντήσεις! με κόστος προσαρμοσμένο στις ΜΜ Επιχειρήσεις!

Εξειδικευμένη υπηρεσία: 
Έρευνες Μάρκετινγκ
Η έρευνα μάρκετινγκ δίνει απαντήσεις που ελαχιστοποιούν το ρίσκο στην στρατηγική μάρκετινγκ και εκμηδενίζουν περιττά ή λάθος έξοδα. Ξεκινώντας από μια έρευνα μάρκετινγκ ο επιχειρηματίας μπορεί να γνωρίσει τις τάσεις και να βρει τις σωστές ευκαιρίες στον κλάδο του. Παραδοσιακά οι έρευνες ήταν προνόμιο μόνο των μεγάλων επιχειρήσεων που είχαν αρκετό budget να διαθέσουν. Από σήμερα η εξειδικευμένη αυτή υπηρεσία παρέχεται σε ειδικά προσαρμοσμένες τιμές για μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις που επιτρέπουν σε κάθε επιχειρηματία που θέλει να κάνει σωστές κινήσεις, να έχει πρόσβαση σε αποτελέσματα ερευνών που θα σχεδιαστούν και υλοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες του. Αφορά κάθε επιχείρηση προϊόντων, υπηρεσιών, παραγωγής αλλά και τα start-ups.

Με ποιούς θα συνεργαστείτε

Θέμης Σαρανταένας                                Τζίνα Ρούπακα

Θέμης Σαρανταένας                      Τζίνα Ρούπακα **
Σύμβουλος Μάρκετινγκ                    Σύμβουλος Έρευνας Αγοράς

 

** Θέμης Σαρανταένας, δείτε περισσότερα εδώ.

** Τζίνα Ρούπακα, μετράει πάνω από 27 χρόνια εμπειρίας σε projects ερευνών μάρκετινγκ. Από το 2001 έως το 2007 ασκούσε τα καθήκοντα της Γενικής Διευθύντριας της εταιρίας ερευνών FOCUS ενώ άνηκε στο δυναμικό της εταιρίας από 1988 με την ιδρυσή της. Το 2008 εντάχθηκε στην ομάδα της LynxEye AB, Sweden, μιας από τις σημαντικότερες εταιρείες στο brand consulting σε παγκόσμιο επίπεδο και το Νοέμβριο του 2008 έγινε επίσημα η αντιπρόσωπος της LynxEye στην Ελλάδα και την Κύπρο. Στα πλαίσια της εμπειρίας της έχει μελετήσει πλειάδα προϊόντων/υπηρεσιών, αποκτώντας σε βάθος γνώση και ευρεία αντίληψη για πληθώρα αγορών και διαφορετικών ομάδων καταναλωτών. Έχει παρουσιάσει αποτελέσματα ερευνών και ειδικά θέματα πάνω στην Έρευνα Marketing σε 23 Διεθνή και Τοπικά συνέδρια, έχει γράψει πάνω από 85 άρθρα σε εξειδικευμένα έντυπα και έχει διενεργήσει 42 σεμινάρια/workshops σχετικά με τα Παγκόσμια καταναλωτικά trends, τις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών και τη διαχείριση των brands σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Έχει διδάξει Ποιοτική Έρευνα στην ΕΕΔΕ και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ενώ είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πως μπορεί μια έρευνα μάρκετινγκ να σας βοηθήσει στον επιτυχημένο σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ με στόχο την αύξηση του τζίρου της επιχείρησής σας; 


Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για περισσότερες πληροφορίες

Η έρευνα μάρκετινγκ απαντά στις ερωτήσεις:

1. Πόσο σωστά επιλέγουμε τους καταναλωτές που στοχεύουμε να κατακτήσουμε; bussinesround-icon1
Αναγνώριση των καίριων ευκαιριών ανάπτυξης. Μεταξύ ποιών και κάτω από ποιες συνθήκες θα αναπτυχθεί το προϊόν και η επιχείρηση μας. Διερεύνηση και αξιολόγηση σημαντικότερων αναγκών, προσδοκιών, κινήτρων και απαιτήσεων των πελατών ως προς την αγορά, τη δική μας επιχείρηση και τον ανταγωνισμό. Τελική επιλογή των κατάλληλων κοινών που πρέπει να στοχεύσουμε με στόχο την αύξηση του τζίρου μας σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια: i) καταναλωτές που συγκεντρώνουν το επιχειρηματικό & εμπορικό ενδιαφέρον μας ii) καταναλωτές που μπορούν να επηρεάσουν άλλες πληθυσμιακές & καταναλωτικές ομάδες.

 

2. Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε μια συγκεκριμένη, ξεκάθαρη και σημαντική ανάγκη τους, εμείς περισσότερο (ή/και πριν) από τον ανταγωνισμό μας bussinesround-icon1
"Αντέχει" η τωρινή στρατηγική σας στο μέλλον; Έχει ευκαιρίες το προϊόν σας να εκμεταλλευθεί νέες τάσεις της αγοράς ή δυνατότητες για επέκταση σε νέα σειρά προϊόντων; Εντοπισμός της στρατηγικής κατεύθυνσης για την προσέλκυση των πελατών. Ανακάλυψη της κυρίαρχης ανάγκης στην οποία το δικό σας προιόν θα ανταπεξέλθει & πάνω στην οποία θα «χτιστεί» η βασική στρατηγική του κατεύθυνση.

 

3. Πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που δεν τους αφήνουν να αντιμετωπίσουν το brand μας όπως εμείς θέλουμε bussinesround-icon1
Αξιολογούμε τα εμπόδια που δυσχεραίνουν την προσέλκυση του κοινού και καταλήγουμε στο πιο αποτελεσματικό στρατηγικό μήνυμα που τα ξεπερνά στην πράξη. Σε βάθος αξιολόγηση των πιο σημαντικών εμποδίων προκειμένου να προσελκύσουμε το κοινό μας με τον τρόπο που εμείς θέλουμε. Προσδιορισμός του κύριου κεντρικού στρατηγικού μηνύματος που θα μας οδηγήσει στην τελική κατάκτηση του.

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules