Ο εκδοτικός οίκος Rosili και ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζουν το πρακτικό εγχειρίδιο:


«Το Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας! Φτιάξτε το δικό σας Πλάνο Μάρκετινγκ εύκολα, γρήγορα και σωστά»


Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που βήμα βήμα θα τους βοηθήσει να σχεδιάσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής τους με στόχο την ανάπτυξη και την επιτυχία της.

Πλούσιο σε παραδείγματα και πρακτικές ασκήσεις και γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, καθοδηγεί τον αναγνώστη να απαντήσει σε ερωτήματα, όπως:

** Πώς θα αναπτύξω την επιχείρησή μου;

** Ποια στρατηγική να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη;

** Ποιες ενέργειες μάρκετινγκ ταιριάζουν στην επιχείρησή μου;

** Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύω στην προώθηση της επιχείρησής μου;

** Πώς μπορώ να διαφοροποιηθώ από τον ανταγωνιστή μου;

** Πώς μπορώ να βρω νέους πελάτες και να διατηρήσω αυτούς που έχω;

Ολοκληρώνοντας αυτό το βιβλίο και έχοντας συμπληρώσει όλες τις προτεινόμενες ασκήσεις, ο αναγνώστης θα έχει κατανοήσει τις βασικές αρχές Μάρκετινγκ και θα είναι ικανός να θέσει τις βάσεις για τη σωστή κι έξυπνη ανάπτυξη της επιχείρησής του.

"Το Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας!" ανήκει στη σειρά βιβλίων "Μάρκετινγκ" του εκδοτικού οίκου Rosili. 

Κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία!

Δείτε τα περιεχόμενα του βιβλίου εδώ.

Δείτε δείγμα κεφαλαίου εδώ.

Μπορείτε να παραγγείλετε το βιβλίο online από το ηλεκτρονικό κατάστημα του εκδοτικού οίκου εδώ.

 

Themis Sarantaenas Book 2015 new

 ISBN: 978-960-7745-58-3

Τηλεοπτικό Spot

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules