Βusiness-to-Βusiness (B2B)
Χτίστε επαγγελματικές σχέσεις με τις επιχειρήσεις-πελάτες σας

Το μάρκετινγκ δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που απευθύνονται άμεσα στους καταναλωτές. Αποτελεί, ακόμα, μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων που προμηθεύουν με προϊόντα και υπηρεσίες άλλες επιχειρήσεις, βιοτεχνίες, δημόσιες επιχειρήσεις, ιδρύματα και οικονομικούς οργανισμούς. (π.χ. υλικά ζαχαροπλαστικής, εισαγωγές προϊόντων από εξωτερικό & πώλησή τους στην Ελλάδα, ιατρικά μηχανήματα κλπ.)

Το Β2Β μάρκετινγκ (Επιχείρηση προς Επιχείρηση) χαρακτηρίζεται από τα ακόλουθα:

  • Χτίσιμο διαπροσωπικής σχέσης
  • Μεγιστοποιήση κέρδους και για τους δύο εμπλεκόμενους
  • Μικρές, στοχευμένες αγορές
  • Μακροσκελή διαδικασία πώλησης και μεγαλύτερο κύκλο επανάληψης πώλησης
  • Ανάγκη Εκπαίδευσης και αναγνωρισιμότητα του προϊόντος
  • Στοχευμένη αγορά (από τον πελάτη) με βάση το κέρδος του

 

Με την εμπείρια μου στη στρατηγική μάρκετινγκ επαγγελματικών προϊόντων (Β2Β), μπορούμε να συζητήσουμε:

  1. το μάρκετινγκ του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας - product/service marketing
  2. τη προώθηση προϊόντος/υπηρεσίας για τη δημιουργία ζήτησης - demand generation
  3. τη μεθοδολογία πώλησης (με ειδική εκπαίδευση)
  4. την ανάπτυξη του πελάτη σας (partner development

 

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Πώς λειτουργεί ο πελάτης σας; Προσεγγίστε τον με την κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ ειδικά για εταιρείες παροχής υπηρεσιών.

Περισσότερα >

Σεμινάρια Μάρκετινγκ

Εργαστήρια Μάρκετινγκ Ομαδικής Συμβουλευτικής που βοηθούν τη Μικρή Επιχείρηση να αναπτυχθεί και να βρει λύσεις στις δικές της ανάγκες.

Περισσότερα >

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Οι καταναλωτές κατακλύζονται και συχνά η επιλογή είναι δύσκολη. Τι κάνει τους καταναλωτές να επιλέξουν ένα προϊόν αντί κάποιου άλλου;

Περισσότερα >

podcast-marketing-simvoules